راستی شیشه شیرو پستونکشو چیکو گرفتم اصلیه
خوبه؟

۵ پاسخ

شیشه شیر چیکو آنچنان خوب نیس اونت یا دکتر براون می‌گرفتی خیلی بهتر بود اگه کارتنشو‌پاره کردی هزینشو مشکلی نداری یکی از این دوتا بگیر طبق تجربه ای ک دارم میگم بهتون

اگه بودجشو دارید شیشه شیر دکتر براونز یا بیبی سیل بگیرید بهتره

مارک چیکو هم خوبه چرا بد باشه

چیکو مارک قدیمی و خفنیه

اونت یا دکتربراون چرا نگرفتی؟

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی🩵🐣 مامان فسقلی🩵🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیکان و حامی💕 مامان نیکان و حامی💕 ۱ ماهگی