نظرتون درباره شیشه شیر چیکو چیه؟

تصویر
۹ پاسخ

قیمتش چنده

چیکو ام شنیدم خوبه

اونت تا ابد

بهتر از دکتر براون انتی کولیکش واقعاا نیست.اره گرونن فقط

سرشیشه‌ش بنظر خوب‌میاد منتها بستگی‌داره شدت جریان شیر چقد باشه و هواگیری بکنه یا نه
من توی شیشه شیرا بیبی‌سیل رو از همه بیشتر قبول دارم ولی خب خیلیم گرونه

من بچه قبلیم داشت راضی بودم واسه اینم میخوام بگیرم

خوبه

دختر عموم واسه دخترش خریده خیلی راضی بود

یه خانومه داشت خیلی تعریف میکرد من دکتر بروان و اونت رو قبول دارم

سوال های مرتبط

مامان فندق 🐶 ودخملم مامان فندق 🐶 ودخملم ۲ ماهگی
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان بهار  و تودلی مامان بهار و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی🩵🐣 مامان فسقلی🩵🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیکان و حامی💕 مامان نیکان و حامی💕 ۱ ماهگی
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان ❤️دل آرا❤️🎀 مامان ❤️دل آرا❤️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری