قیمتش چنده
چیکو ام شنیدم خوبه
اونت تا ابد
بهتر از دکتر براون انتی کولیکش واقعاا نیست.اره گرونن فقط
سرشیشهش بنظر خوبمیاد منتها بستگیداره شدت جریان شیر چقد باشه و هواگیری بکنه یا نه
من توی شیشه شیرا بیبیسیل رو از همه بیشتر قبول دارم ولی خب خیلیم گرونه
من بچه قبلیم داشت راضی بودم واسه اینم میخوام بگیرم
خوبه
دختر عموم واسه دخترش خریده خیلی راضی بود
یه خانومه داشت خیلی تعریف میکرد من دکتر بروان و اونت رو قبول دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.