۹ پاسخ

آویشن استفاده نکردم اما زعفرون تو غذاهام استفاده میکردم از اول...

ماما به من گفت نخور ضربان قلب بچه رو پایین میاره

ن نخور باعث زردی بچه میشه
بذار خودش به وقتش بیرون میاد

منم نخوردم من ی بستنی زعفرانی میخام بخورم شوهرم نمیزاره اه

من آویشن خوردم پسرم مدفوع کرده بود ولی زود زایمان کردم

نه، نمیخورم
تخم شوید و گل ختمی میخورم
اینا خطرناک نیستن

زعفرون نخور بچه مدفوع میکنه

من نمیخورم ولی کلاسا زایمانم گفت نخورین اصلا

نه نخوردم

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری