خانما اکوقلب برای خودمونه یاجنین؟

۵ پاسخ

من برا خودم نوشت

هم برای خودمون هست هم برای جنین ولی معمولا دکتر واسه جنین مینویسه

سلام عزیزم
رفتین برای آزمایش دیابت و سونو؟
هزینش چند شد میخوام بدونم تقریبا

برای جنین من دادم

جنین

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل🌟 مامان ابوالفضل🌟 ۱۰ ماهگی
مامان نفسام مامان نفسام هفته بیست‌ونهم بارداری