دوستان آزمایش انتی چطوره توروخدا اگر بلدین بگین

تصویر
۱۰ پاسخ

عددNTبچه من گفت ۲/۸۰نمیدونم خوبه یا ن

عالیییییییی

خوبه عزیزم عددش اوکی، نگران نباش

خوبه ولی باید دکترم ببینه برای منم همین بود فرستاد سلفری ولی باز به دکتر نشون بده

خوبه عزیزم

عالیه عزیزم نگران نباش

خوبه

خوبه خداروشکر خیالت راحت

چرا انقدر با استرس دکتر سنو نگفت. انشاالله خوب

بنظر من ک خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهیار و تو دلی مامان مهیار و تو دلی ۹ ماهگی
مامان جوجه👶💙 مامان جوجه👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان الین💗 مامان الین💗 ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آروین 🩵تیارا🩷 مامان آروین 🩵تیارا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان اسم ندارد مامان اسم ندارد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩷DELANA🩷 مامان 🩷DELANA🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مغز بادوم👶🏻🥜 مامان مغز بادوم👶🏻🥜 ۹ ماهگی