میشه اگه بلدین بگین جواب ازمایش خون انتی من چطوره؟

تصویر
۳ پاسخ

دخترههه

آجی علائمت این هفته ها چطوره ؟! من وارد ۱۳ که شدم حالت تهوم خییییییلی کم شد و روزی یکی دوبار فقط عق میزنم مثل قبل نیستم که شدید باشه و بالا بیارم ،،نگرانم نکنه بچم رشد نکنه🥺

خیلی خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان قند عسل 🍒🧸 مامان قند عسل 🍒🧸 ۵ ماهگی
مامان 🩷DELANA🩷 مامان 🩷DELANA🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه 🩵 مامان جوجه 🩵 ۸ ماهگی
مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرشا وتودلیم مامان آرشا وتودلیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد