سلام با تجربه ها بگین جواب آزمایش انتی چطوره؟

تصویر
۶ پاسخ

قربونت عزیزم نگران نباش و مراقب خودت و کوچولو قشنگت باش

نگران هیچی هم نباش واسه خودمم دادم خوب بود به دکترم هم نشون دادم گفت عالیه

اینم جواب سونو با هوش مصنوعی همه چیش خوبه و عالی

تصویر

نرماله همه چی عزیزم عدد انتیم باید زیر ۳ باشع خوبه ببین دکترت چی میگه

خوبه عزیزم
نزدیک خط نباید بشه
مال شما پایین تره

لب مرزه یکم

سوال های مرتبط

مامان جوژه صورتی مامان جوژه صورتی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🎀مهرسا🎀 مامان 🎀مهرسا🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی 👼🏻 مامان تو دلی 👼🏻 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان وتودلی مامان علیسان وتودلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا 🙏🥹 مامان معجزه خدا 🙏🥹 هفته بیست‌وششم بارداری