مامانی با تجربه آزمایش انتی من چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

سلام عزیزم عدد pappaزیر نیم و عموما پیگیری میکنن اگه دکترت چیزی نگفت خودت بهش بگو متوجه بشه که خودت پیگیری همین که دوستمون گفتن هست من یه دکتر دیگه بهم گفت اسپرین بخورم ولی دکتر اصلیم گفت با انومالی داپلر شریان رحمی بدم ببرسی بشه بعد نیاز بود اسپرین بهم بده

جواب انتی من چقد با تو فرق داره... میشه برای منم بگین چجوریه؟

تصویر

عزیزم درمورد عدد ۰/۴۰ ppa بهت نگفت پایینه؟ من ۰/۴۷ بود گفت پایینه برام قرص asa نوشت

هردو منفیه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان 🩷DELANA🩷 مامان 🩷DELANA🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۳ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته هفدهم بارداری
مامان مهدیس مامان مهدیس ۸ ماهگی
مامان آراد و آرین💙🩵 مامان آراد و آرین💙🩵 ۱ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته هجدهم بارداری
مامان اسم ندارد مامان اسم ندارد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان zynb مامان zynb هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری