سلام عزیزم عدد pappaزیر نیم و عموما پیگیری میکنن اگه دکترت چیزی نگفت خودت بهش بگو متوجه بشه که خودت پیگیری همین که دوستمون گفتن هست من یه دکتر دیگه بهم گفت اسپرین بخورم ولی دکتر اصلیم گفت با انومالی داپلر شریان رحمی بدم ببرسی بشه بعد نیاز بود اسپرین بهم بده
جواب انتی من چقد با تو فرق داره... میشه برای منم بگین چجوریه؟
عزیزم درمورد عدد ۰/۴۰ ppa بهت نگفت پایینه؟ من ۰/۴۷ بود گفت پایینه برام قرص asa نوشت
هردو منفیه خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.