مامانا سونو ان تیم چطوره اگه بلدین بگین

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم همه چیزت تو ان تی نرماله انشالله ازمایش انتی هم همه چی خوب باشه عددان تی هم عالیه😘

۲.۳۱هستNt
برا من ۲.۴۴بود دکترم آزمایش سلفری نوشت ولی خداروشکر سالم بود

باید دکترت ببینه با توجه به تجربه خودم احتمالا آزمایش سلفری هم برات بنویسه

ن جواب ازمایشم نیومده

نشون دکتر ندادی؟؟

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی ۳ ماهگی
مامان بارین🌧️ مامان بارین🌧️ ۷ ماهگی
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد ارسلان مامان محمد ارسلان ۷ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آنیا🌙🩷 مامان آنیا🌙🩷 ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری