سونو ان تیم چطوره؟

تصویر
۸ پاسخ

چرا طول سرویکستو ننوشته ؟

کدوم سونوگرافی رفتی عزیزم

همه چی خوبه خدارو شکر

احتمال چی داد

عزیزم ۱۱ هفته ۴ روز رفتی مشکلی نبود ؟نکفتن زود اومدی ؟اخه منم دکتر برام ۱۱ هفته و ۴ روز نوشته

عزیزم ۱۱ هفته ۴ روز رفتی مشکلی نبود ؟نکفتن زود اومدی ؟اخه منم دکتر برام ۱۱ هفته و ۴ روز نوشته

عالیه خداروشکر

خوبه همچی

سوال های مرتبط

مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی ۳ ماهگی
مامان بارین🌧️ مامان بارین🌧️ ۷ ماهگی
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد ارسلان مامان محمد ارسلان ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آنیا🌙🩷 مامان آنیا🌙🩷 ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان الوین مامان الوین ۳ ماهگی
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهور مامان ماهور هفته بیست‌وپنجم بارداری