۴ پاسخ

درمانگاها انجام میدن

واجبه بزنی؟

من از داروخانه گرفتم
بیمارستان بخش تزریقات رفتم گفتم روگام برام تزریق نکردن رفتم درمانگاه برام زدن

اره عزیزم از داروخانه گرفتم ، همه تزریقاتی ها انجام میدن
فقط حتما باید عضلانی باشه

سوال های مرتبط

مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان و تودلی مامان ویهان و تودلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریماه🩷🌟 مامان آریماه🩷🌟 ۱۱ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۶ ماهگی
مامان رادین کوچولو🩵 مامان رادین کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان نانا مامان نانا هفته سی‌وششم بارداری