شکمتون از چند هفته ترک خورد؟؟؟

۱۸ پاسخ

من از ۲۳ایناترک خوردم،خیلیا میگن وای شکممون ترک خورد و ناراحتن،ولی من یجوره حسم بیشتر خوشحال میشم میگم خداروشکر که بخاطر بچمه

من از ۴ ماهگی اولین ترکو خورد و الان پاره پاره ام🥹😂

مال من اصلا نخورد. دکترم گفت هیچی نزن و حساسش نکن.منم نزدم.نخورد خداروشکر. دکترم گفت ارثیه ترک خوردن.هیچ روغنی نزنید

فعلا کم ولی خب تو 28بود‌ متوجه شدم داره ترک میخوره

من اصلا ترک نخورد شکمم بعد زایمان برگشت به حالت قبلش

من تا 30 خیلی خوب پیش رفت تو همین چهار هفته شکمم کامل ترک خورد متاسفانه. حتی ی مقدار پهلوهام و تو کشاله رانم🚶🥲 با این که از همون اول هرشب کرم و هر روغنی که گفتن خوبه استفاده کردم.

ترک نخوردم سربچه اولمم نزد

ترک نخورده اصلا شکمم

من امروز دوتا ترک دیدم

آره ۲۹ اینا😵‍💫 ولی پهلو هام خیلی بیشتر ترک خورده رون پام

من شکمم ترک‌نخورده باسنم ترک خورده

من پریشب با اینه زیر دلمو نگاه کردم دیدم چندتا ترک خورده🥲 ۲۴ هفته و۵روز

عزیزم برو کرم بگیر از داروخانه و روغن ارگان فکر کنم ماساژ بده ترک نخوره

شکم همه ترک نمیخوره بیشتر بستگی ب ژنتیک داره..شکمم ترک نداره.

هنوز نه ولی فک کنم ۳۵،۳۶ بخوریم🫠

من خیلی کم تو نه ماهگی

منکه هنوز ترک نخوردم دعا کن دیگه هم نخورم 🥲

من شکمم ترک نخورد فقط پهلوم یه کوچولو ترک خورده بودهنوزم جاش هست

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۵ ماهگی
مامان نینی گلی💛 مامان نینی گلی💛 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۷ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان دوقلوهام مامان دوقلوهام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یارا 🦄💗 مامان یارا 🦄💗 ۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو 🤍 مامان جوجه کوچولو 🤍 ۲ ماهگی