۳ پاسخ

خیلی فرق میکنه تو سزارین کلن پاها بی حس میشع ولی اپیدورال درد و فقط از بین میبرع قرار باشع جفتشم یکی باشع ک دیگ ادم نمیتونه طبیعی بیارع

طبیعی

برای طبیعی؟

سوال های مرتبط

مامان تودلی♥️ مامان تودلی♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی‌نی 🩵 مامان نی‌نی 🩵 ۱۰ ماهگی