۶ پاسخ

اپیدورال مال طبیعیه
اسپاینال همون بی حسی کمر برا سزارین فقط

اپیدورال برای طبیعی هست که تایمش طولانی تره و شارژ میشه
اسپاینال برای سزارینه که در حد نیم ساعته

تا اون جایی که میدونم اسپاینال بی حسی از کمره که تو زایمان سزارین انجام میدن
اپیدورال برای زایمان طبیعیه که فک کنم پنج شیش سانت که دهانه رحم باز شد استفاده میکنن

بعد اینکه اسپاینال کلا بی حسی ولی اپیدورال بی دردی میتونی راه بری و اینا فقط درد نمیفهمی

سزارین اسپایناله

اپیدورال فکنم برا طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی 🩵 مامان نی‌نی 🩵 ۱۰ ماهگی