بیمارستان مهدیه کسی رفته واسه سنو وزن جنین

۴ پاسخ

خو برو اکبر ابادی تو مولوی اونجا از نظر دستگاه بهتر

من رفتم بیمارستان مجهز و خوبیه

جا قهطه
اخه مهدیه اشغال اشغال

بیمارستان مهدیه کشتارگاهه عزیزم سعی کن ی جای دیگه بری چون اونجا مث موش آزمایشگاهی میشی پر از انترن هست

سوال های مرتبط

مامان پوریا👶پویا👶🏻 مامان پوریا👶پویا👶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان پسرم 👦 👨‍👦 مامان پسرم 👦 👨‍👦 هفته سی‌وپنجم بارداری