واسه وزن جنین چی خوبه بخورم ۱۹خرداد سنو وزن دارم

۸ پاسخ

بستنی.مغزیجات.شیرموز.کباب.ماکارونی

حلیم . حلوا . شیرینی . کباب . پودر لیدی میل ک عالی

من مغزیجات خیلی میخوردم. موز و لبنیات هم خیلی خوبه. دیگه یادم نیست. فکر کنم کلا از همه مواد غذایی باید مصرف کنی

بستنی بادام و تخم مرغ

کباب.
پودر لیدی میل
بستنی
حلیم
آبگوشت

حلیم
آبگوشت
بستنی
بادام درختی
شیرموز
کباب

عزیزم من شنیدم میگن خیلی خوبه

تصویر

بستنیییییی

سوال های مرتبط

مامان مامان فرشته ها مامان مامان فرشته ها روزهای ابتدایی تولد
مامان میران مامان میران ۳ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان خداداد🤱 مامان خداداد🤱 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه 🧚‍♀️ مامان پناه 🧚‍♀️ ۳ ماهگی
مامان روژمان مامان روژمان روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین🤰 مامان دلوین🤰 روزهای ابتدایی تولد