قند ناشتا ۹۵ زیاده؟

۳ پاسخ

بهتره کنترل کنی

بله بهتره ٨٠باشه نهايتا٩٠

بله بالاس اگه دیابتیک نیس

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها👩🏻‍🤝‍👩🏼 مامان جوجه ها👩🏻‍🤝‍👩🏼 ۱۲ ماهگی
مامان نیلای جان مامان نیلای جان ۴ سالگی
مامان دلـبرَڪم مامان دلـبرَڪم ۳ سالگی
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد