۶ پاسخ

آره خوبه دخترمن ۹۷ قدشه

نه خوبه

نه عالیه ماشاالله

نه خوبه
پسر منم 98 بود وزن 15

دختر من وزنش ده کیلوعه

نه عالیه..ببین رو نمودار هست یا نه..پسرمن۱۳کیلوقد۹۵

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها👩🏻‍🤝‍👩🏼 مامان جوجه ها👩🏻‍🤝‍👩🏼 ۱۲ ماهگی