۶ پاسخ

فکر کنم فقط منم از بچه چاق خوشم نمیاد.خوبه وزنش نرماله

قدش عالیه وزنشم نرمالع

دقیقا عین دخترمن

پسرمن قدش۹۰ وزنشم۱۲. ماشالله خوبه که

نه کم نیست نرماله دیگه همین خوبه

رو بشقاب غذاش روغن حیونی بریز
روزی ۵ تا مغز بادوم بده
گردو و پسته فندق بادوم و هر مغز دیگه ای داری
آسیاب کن بزار ظرف در بسته تو یخچال هروز سه قاشق چای خوری بهش بده
اون ۵ تا بادومم جدا بده مثلا صبح اینو بده غروب بادوم به عنوان میان وعده
خیلیییییی رشد زیاد میشه و استخوان محکم میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها👩🏻‍🤝‍👩🏼 مامان جوجه ها👩🏻‍🤝‍👩🏼 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ سالگی