۳ پاسخ

من با بیمه ازم گرفتن ۵۷۰
بدون بیمه گفته ۵۹۹😕😐
۲۹ تومن بیمه تعلق گرفته

من چند روزپیش با بیمه دادم شد ۴۶۰ بدون بیمه ۵۷۰ بود
ازمایش د۳ هم بود توش البته

اگه بیمه تکمیل داشته باشی اونم با اونجا قرارداد داشته باشه زیاد در نمیاد برات

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۹ ماهگی
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۴ ماهگی
مامان مارشمالو🍬 مامان مارشمالو🍬 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان برديا مامان برديا ۴ ماهگی