خانوما
هزینه ازمایش قند چقدره ؟ ازاد

۶ پاسخ

من هفته ی پیش دادم هفتصد و خورده ازمایشگاه پارس چالوس

من از طرف بهداشت رفتم رایگان

800برامن

اگه ادرار و فریتین و اینام جزوش باشه تقریبا ۶۰۰ ۷۰۰

برای من ۳۰۰ و خرده ای شد

چرا ندادی بهداشت برات بنویسه؟؟

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی