این شیرخشک خوبه کسی راضی بوده؟

تصویر
۲ پاسخ

من ب دختر اولم میدادم خیلی عالی بود برای وزن گیریش
چند گرفتی الان ؟؟
هفت سال پیش ۳۷بود

من گرفتم نساخت بهش بالامیاورد

سوال های مرتبط

مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی