خیلی هم خوب اضافه کردع
دقیقأ منم پسرم وزن بدو تولدش ۳۱۰۰ بود
بعد ۴۰ روز بردمش بهداشت شده بود ۳۷۰۰
گفتن خیلی کمبود وزن داره باید حداقل ۴۳۰۰ باشه
نمیدونم چیکار کنم
بخدا مرتب هم شیرخودمو بهش میدم
هم شیر خشک در روز دو وعده هر وعده ۶۰ سی سی
خوب وزن گرفته خودتو اذیت نکن خیلی خوبه شیر خشک ببلاک میدم دخترمو عالیه
شیر خشک اس ام ای پرو خیلی عالیه برا وزن گیری
وزن گیریش با توجه به وزن تولدش خیلی عالیه
من امروز بچمو بردم وزن تولدش۳۱۰۰بود الان شده۴کیلو کمکی اپتامیل میدم،،خوبه که
اشتباه نمیکیی؟؟؟؟
خیلی خوب بوده که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.