۶ پاسخ

تو فرنی بریز

شیربادوم (آب جوشیده سرد شده +پودربادام و پسته+مو)
اوتمیل (جودوسرپرک+موز+پودر بادام و پسته)

توی فرنی یا پنکیک

توفرنی

فعلا بادوم بده تو فرنی اش. از ۸ ماه گردو . از ۱۰ پستع

من توی فرنیش یا سرلاکش حریره بادوم میریزم

سوال های مرتبط

مامان دُخملــم🍓🧚‍♀️ مامان دُخملــم🍓🧚‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی