۴ پاسخ

عزیزم نینیتون میخوره اینجوری ؟
آخه دختر من حتی غذارو تو دستاشم نمیگیره😐🤣

میتونه اینجوری بخوره؟؟؟
پسر من اگه پوره نکنم هرچیزی رو نمیتونه بلع کنه
میمونه تو گلوش😌

چه بهتر گوجه حساسیت زاس دیگه

نووش جوونش

سوال های مرتبط

مامان آقا آریا 🩵 مامان آقا آریا 🩵 ۱ سالگی
مامان کارن💙 مامان کارن💙 ۱ سالگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱ سالگی
مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی
مامان مهرآنا🦩🩷 مامان مهرآنا🦩🩷 ۱۴ ماهگی