۳ پاسخ

سونو واژینال برو شکمی اصلا دقیق نیس برا من ۳۲ شکمی بود واژینال ۲۳

نشون دکترت بده
۳۲ خوبه استراحت کن و ب خودت فشار نیاز
من با ۲۷ سرکلاژ شدم

۳۲ خوبه ولی مواظب باش

سوال های مرتبط

مامان فندوق 💙 مامان فندوق 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری