من دکتر عمومی بهداشت هم یکی دوبار بهش گفتم نوشت برام دکترش رایگان بود برای باردارها
من یبار ۹هفته برای تشکیل قلب رفتم سونو
یبار NT
یبار هم آنومالی مرحله اول
گفت آنومالی مرحله دوم ۲۹هفته هست
آزمایش هم یبار
آزمایش اولیه بعد از بارداری رفتم
یبار سلفری
و یدونه هم گفت ۲۴هفته برم
دیگه فعلا چیزی نگفته
اگه سرویکست کمه باید چک بشی.اما من از انومالی نرفتم سرویکسم خوب بود
من ۲۶هفته رفتم
طول سرویسکت اگر کمه باید مینوشت بری
دکتر من ک فقط گفت ۳۰ برم
بستگی به شرایط داره بنظرم یکی رسیدگی بیشتری نیاز داره
نه قربونت دیگه من نرفتم
آزمایش گلوکز نوشتنی سونوگرافی هم مینویسنا
طول سرویکست چنده؟ برا من ماه پیش شکمی۲۵
من دیروز سونو طول سرویکس،شدم
من بخاطر سرویکسم چون کمه هر دوهفته یه بار از آنومالی تا الان میرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.