دوستان میشه نظرتونو درمورد اسم آینور بگین

۹ پاسخ

خیلی قشنگه هم تکراری نیست هم نور داره

ی دختر خیلی خوشگلی رو مطب دیدم مامانش صداش زد اینور بعد دختر بچهه داد زد نگو اینور بعد مامانش گفت دخترم خیلی از اسمش بدش میاد🥲

خیلی قشنگه😍

من دختر دار میشدم نورا میزاشتم🥰

خیلی قشنگه

قشنگه یاد سریال ترکیه ای افتادم

ببخشید ولی از نظرمن قشنگ نیست
اسمای قشنگتری هست ک میتونی انتخاب کنی

قشنگه
معنیش هم قشنگه ترکی

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان رادین👶🏻🩵 مامان رادین👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری