سر پسرم هر کار کرد دکتر دردم شروع نشد ورزش داد بهم معاینه تحریکی کرد حتی نزدیکی ک داشتم اصلا دردم شروع نمیشد دیه مجبور شد بستری کنه قبلش کلا ۱ سانت باز شده بودم دیه فرقی نکرده بودم
ساعت ۸ شروع کردن سرم و آمپول فشار دردام کم کم شروع شده بود ولی خیم کم بود میشد تحمل کرد بعد ساعت ۹ و نیم اومدن معاینه کردن گفتن ۴ سانت باز شدی و قبل ظهر زایمان میکنی بعد کیسه آب پاره کردن ک دردام بیشتر بشه بعد از ۱۰ خیلی بیشتر شد تا ساعت ۱۲ و نیم ک خیلی زیاد درد داشتم ولی معاینه میکردن مگفتن همون ۴ سانتی بعد واسه آخرین بار یک ماما دیگه اومد معاینه کرد دید بچه مدفوع کرده و گف اصلا لگنت ب درد زایمان نمیخوره گفتن سریع سزارین بشه ک دیگه سزارین شدم
منم برام سواله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.