وای سرماخوردم دارم میمیرم😭

۱ پاسخ

همش آب نمک غرغره کن .. من تو بارداری سرما خوردم فقط با آب نمک خودمو درمان کردم.. هر یک ساعت یکبار .. هشت ساعتی یکی هم استامینیفون ساده

سوال های مرتبط

مامان پناه زندگیم💖 مامان پناه زندگیم💖 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقا امیر علی مامان آقا امیر علی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا😍🤰🏼 مامان معجزه خدا😍🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا🍓🫄🍒 مامان معجزه خدا🍓🫄🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری