مامانا حریر بادوم چه شکلی درست کنم ؟

۲ پاسخ

من بادوم میشکونم خیس میدم چند ساعت بعد پوستشونو میکنم با یکم آب جوش میریزم داخل میکسر میکس میکنم از صافی رد میکنم آرد برنج میزنم بعد که غلیظ شد و دوباره از حرارت افتاد برای رقیق تر شدن و خوشمزه تر شدنش شیر میریزم

بادوم‌ رو‌پوست بکن اب جوش بریز روش یکمی بمونه پوستش جدا میشه
بعد با پشت چای صاف کن پوره ش کن
بعد بریز تو فرنیش

سوال های مرتبط

مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد ۱۲ ماهگی
مامان آرادوآرام مامان آرادوآرام ۱۵ ماهگی
مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 ۸ ماهگی
مامان 🌼 امانتی امام رضا🌼 مامان 🌼 امانتی امام رضا🌼 ۱۵ ماهگی
مامان نلا🎀👼🏻 مامان نلا🎀👼🏻 ۶ ماهگی