۴ پاسخ

اینجوری بش میدی میتونه بخوره

عزیزم به پنیر حساسیت نداد؟

نوش جانش چقد نمکه ماشالله 😍😍

نوش جونش.
میخوره لقمه هارو.دختر منکه باید همه چی مثل فرنی باشه تا بخورع تازه همونم اوق میزنه

سوال های مرتبط

مامان آرِن👼🏻🤎 مامان آرِن👼🏻🤎 ۸ ماهگی
مامان 👶🏻🧒🏻نیک مامان 👶🏻🧒🏻نیک ۱ سالگی