۵ پاسخ

اره منم استفاده می کنم خیلی خوبه بر ای بدن خودم

به منم فلیپ 30 داده دکتر جعبش قرمزه.یه مولتی و کلسیم هم داده جدا .اکتی ناتال اون یکی رو یادم نیست

من فلیپ 30 رو استفاده میکنم خوبه یبوست نمیاره

این مکمل ها برا چیه

من felip30 استفاده میکنم مثل همینه فقط جعبه اش قرمز رنگه و نوشته فلیپ ۳۰

سوال های مرتبط

مامان فاطمه جانان مامان فاطمه جانان ۲ ماهگی
مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌وسوم بارداری