۷ پاسخ

فولیک اسید به تنهایی تا هفته ۱۶ برای هش جنین خوبه اما اگه کندر در کناش استفاده بشه باعث بیش فعالی میشه

هیچکدوم فقط اگه زودتر ویا بیش تر از حدی که دکتر گفته بخوری خطر پیش فعالی داره

خواهرشوهر من امگا3خورد بچه اش ازپیش فعالی ردشده🤣🤣پنج سالش بودجدول ضرب حفظ بود

هیچکدوم از مکمل ها قرار نیست که بیشتر دوز تعیین شده بخوریم که مشکلی ایجاد کنه

مکمل ها اصلا ربطی ندارن عزیزم ولی امگا ۳ خیلی میتونه جلوگیری کنه ( البته اینم من شنیدم فقط)

شنیدم میگن کندر نخورید ولی مکملارو نه

هیچکدوم

سوال های مرتبط

مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی