۱۲ پاسخ

منم دقیقاً مردم ازبس درد میکونه

درد خیلی بدی مخصوصا موقع بلند شدن

وای منم دقیقا همونجاهام درد میکنه مخصوصا سمت راست و بعضی وقتا واژنمم باهاش درد میگیره شبا به زور از این پهلو به اون پهلو میشم

وایییی خیلی بد واسه من طرف راستم شبا ازاین پهلو ب پهلو سخته برام سدید

بخاطر فشاریه که به لگن میاد
دیگه از ماه ۷ کم کم شروع میشه درد های این مدلی.
از من هر شب حین پهلو شدن قرچ قرچ صدا میده

هلاکم بخدا. درد شکستگیه 😭

منم اینجام درد داره و واژنم تیر میکشه

طبیعیه

طبیعیه تازه تو هفته های بالاتر از دردش نمیتونی بشینی پاشی مث من از ۲۲ تا الان عین چلا*قا راه میرم🥲

طبیعیه داره جا باز میکنه

طبیعیه نگران نباش

من دارم میمیرم از درد ایناجا هام

سوال های مرتبط

مامان پسمل کوچولو مامان پسمل کوچولو ۹ ماهگی