دخترا از چند ماهگی شیر تو سینه ایجاد میشه؟

۵ پاسخ

برای هر کسی یک طوریه

برا من ۲۰ هفته ای داشتم ولی باید فشار میدادگ یالا پیداش میشد من هی دست دستی میکردم شیرم اومد البته اغوز بش میگن

مگه از اول بارداری شروع نمیشه😆
پس چرا سینه هامون سفت میشه و درد میگیره؟

من هنو ندارم

بنظرم از هشت ماه میاد
بعضی ها هم زودتر نباید دست زد و تحریک کرد

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان بردیا 👶🏻 مامان بردیا 👶🏻 ۸ ماهگی
مامان پنبه مامان پنبه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مسدود شدیم مامان مسدود شدیم ۵ سالگی