۵ پاسخ

حاملگی همش درده انشالله هرچی زودتر این ماها بگذره بچه مونو بغل بگیرم دلمون آروم بشه

من هنوزم دارم شبا تاصب میمیرم از درد

چون یه بار سابقه ی سقط داشتم استرس دارم

من از دیشبه دارم امروزم صب داشتم الان اروم شده.سمت چپ پایین سمت تخمدان ها

منم دارم مخصوصا شبا

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عسل برکه مامان عسل برکه هفته سی‌ام بارداری
مامان عسل برکه مامان عسل برکه هفته سی‌ام بارداری
مامان رادین مامان رادین ۱ ماهگی
مامان فرشته بهشتی مامان فرشته بهشتی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری