۶ پاسخ

تو هفته های بالاتر چهره زیاد مشخص نمیشه

🤔😐😐

خدا حفظش کنه 😍اینبار رفتی فیلم بگیر هر وقت دلت خواست ببینش من با گوشیم فیلم گرفتم

خب برو😅 من که همش استرس وزنش‌رو دارم زود به زود میرم سونو، دکتر گفت هیچ ضرری نداره

واقعا کاش میشد
من ک دلم میخواست ی دستگاه سنو داشتم هی نگاش میکردم😂

اره منم 🥺🥲

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان مهدی مامان مامان مهدی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهرآمین 🩵 مامان مهرآمین 🩵 ۵ ماهگی
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری