خانوما به نظرتون اسم دختر چی قشنگ تره؟

۸ پاسخ

ریحانه و محنا
از نظر من البته

شایلی خانوم گل گلاب ….

من عاشق اسم لنا هستم اسم دخترمم لنا میزارم

نفس پناه

ماهلین
دلوین
آیلین

نفس نیکی🩷

خب هرکس اسمی ک خودش انتخاب کرده میگه قطعا
من عاشق اسم تو دلمیمم
دیانا🥰🩷 عشق منننن

دلوین ملورین

سوال های مرتبط

مامان آسمان🌫 مامان آسمان🌫 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه جون🩵🫀 مامان بچه جون🩵🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان Arsin مامان Arsin هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کارن و کاوه مامان کارن و کاوه هفته بیست‌وپنجم بارداری