سوران هم زیباست
سورن نزا اسم ماشینه جذاب نیس
ولی کارن کاوه بهتره
کاوه🌺
کاوه 🩵
کاوه
کاوه
سورنا قشنگتره تاسورن
قدیمی هستن بیشتر فکر کن
سورن من خیلی شنیدم اما دوست ندارم سورنا قشنگتره کاوه هم هم خب باز سلیقه ایه منم برای بچم بین کارن و آرنیک موندم کدومو انتخاب کنم 🤷♀️
کاوه رو یه جور دیگه میگن سورن هم بد نیست
ترکیب هر دو کارن😉
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.