به نظرتون اسم کاوه قشنگ تره یا سورن؟

تصویر
۱۰ پاسخ

سوران هم زیباست

سورن نزا اسم ماشینه جذاب نیس
ولی کارن کاوه بهتره

کاوه🌺

کاوه 🩵

کاوه

کاوه
سورنا قشنگتره تاسورن

قدیمی هستن بیشتر فکر کن

سورن من خیلی شنیدم اما دوست ندارم سورنا قشنگتره کاوه هم هم خب باز سلیقه ایه منم برای بچم بین کارن و آرنیک موندم کدومو انتخاب کنم 🤷‍♀️

کاوه رو یه جور دیگه میگن سورن هم بد نیست

ترکیب هر دو کارن😉

سوال های مرتبط

مامان مهـــــــوا✨❤️ مامان مهـــــــوا✨❤️ ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بچه جون🩵🫀 مامان بچه جون🩵🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Arsin مامان Arsin هفته بیست‌وهشتم بارداری