۸ پاسخ

عزیزم سندروم داون توسونوNtمشخص میشه اگه توخانواده خودتون و همسرتون سابقه این بیماری وندارن وبچه هادیگتون سالمن انشاالله که چیزی نیست استرس به خودت راه نده ولی اگه میخوای مطمعاشی خیالت راحت بشه با آزمایش سل فری وامینیوسنتزمشخص میشه که امینیوسنتزجوابش دقیق تروگرون ترهس منم زده بودن ریسک سندروم داون که خداروشکرچیزی نبودالانم ماشاالله بچم صحیح و سالم بغلمه این روزابیشتریارومیزنن ریسک سندروم

بعد بچه زنده به دنیا اومد ؟؟؟ببخشید خواهرم همش سوال میکنم میدونم چقدر سخته

من ۴۱ سالمه آی وی اف کردم، عدد nt2.1بوده، آزمایش غربالگری اولم ریسک سندروم داون رو یک به ۱۱ زده، هنوز نتیجه سلفریم آماده نشده، کسی با شرایط من بوده که سلفریش نرمال بوده باشه؟

میگم‌اجی جواب سلفری اومد
من الان مث توام سندروم زده مثبت
سنم بالا ۳۵

میشه جواب اینو بگین چیه

تصویر

من ان تی ۲.۲۴ بود و ریسک سندرم داون ۱ در ۵۰۰ نقر دکتر گفت نیاز به سلفری نیست کوادمارکر بده که اونم سالم بود

معمولا تو سلفری بچه ها سالمن و انتی فقط یه شوک به مادر میده

معمولا تو سلفری ۹۹ درصد سالمن

سوال های مرتبط