کیا با ازمایش انتی میفهمن جنسیت چیه

۱۲ پاسخ

من انتی گفت پسره انومالی رفتم دختر شد🥰

منو ان تی گف پسر 😍

آزمایش سل‌فری که دقیقتر از ان‌تیه مشخص میشه، من با سل‌فری فهمیدم.

خانما این جواب آزمایش غربال گری اولم بنظرتون همه چیز اوکیه؟

تصویر

آزمایش انتی اگر ژنتیکی زده باشه برات متوجه میشی غیراز اون مشخص نیست

برا منو گفت درستم گفته ديروز سونو بودم همونو گفت

برا منکه اصلا با سونو ان تی مشخص نشد
ربطی به ازمایش نداره تو سونو نگاه میکنن حدسی میگن ولی از اونجایی که بچه کوچیکه احتمالش زیاده اشتباه بشع

من سونو انجام دادم دکتر گفت دختره😍❤️❤️😍❤️😍😍❤️😍

بفرست بگم

قطعی نیس

والا این جا همه میگن با انومالی فهمیدن انتی چیزی بهشون نگفته

ببین حدس میزنن

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیانا جون🍼👶🩷 مامان لیانا جون🍼👶🩷 ۱ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌وهفتم بارداری