سلام خانوما
از رو آزمایش انتی کیا میتونن جنسیت رو بگن

تصویر
۵ پاسخ

اصلا از روی آزمایش به هیچ وجه هیچ کس نمیتونه بگه عزیزم

بنظرم پسر

پسر

دختر بنظر من

خوشگلم فکر کنم فقط از روی سونو مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه کوچولو مامان هدیه کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخمل کوچولو مامان دخمل کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 👼🏻sevin👼🏻 مامان 👼🏻sevin👼🏻 ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لیانا جون🍼👶🩷 مامان لیانا جون🍼👶🩷 ۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیستم بارداری