سلام آزمایشم خوبه کیا از روی آزمایش میتونن جنسیت بفهمن

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم‌جنسیت و توی آزمایش نمیگن ک

از روی عددها میشه گفت دختره

دخملههههه🥰😍😍😍😍😍

مبارک همه چی خوبه ، اینجا هنوز جنسیت نمیزنه، انومالی 18 هفته قطعی جنسیت

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخمل کوچولو مامان دخمل کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علی مامان علی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ویانا و وانیار مامان ویانا و وانیار ۷ ماهگی