۶ پاسخ

این پفکی که ماها میخوریم یادتونه بچه بودیم با اب دهنمون خیسش میکردیم چند تا رو به هم میچسبوندیم و شکل میساختیم ازش این چسبندگی وقتی پفک رو درست میکنن توش پارافین میریزن پارافین توی شمع استفاده میشه و به مرور نشون میده توی بدنت هوس کردی بخور ولی مواظب باش زیاده روی نکنی یا وقتی میخوای بچتو از شیر بگیری با خوراکی های مغازه عادتش ندی مخصوصا پفک

عزیزم پفک کلا خوب نیست،بهتره نخوری.

خدایاتوبهههههخ😂🥺🙏🏼🤣

نه بابا این حرفا چیه.

نه ..‌

وا نه ،این چ فکریه

سوال های مرتبط

مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهشتم بارداری