۶ پاسخ

پيج سيسمونى و باكسهاى نظم دهنده دارم دوست داشتيد پيجمو دنبال كنيد
@baby_kides_aroniya

تصویر

منم دارم سمت راستمه بزرگم هست ۵سانته.دوتام هست تازه.بچمم سمت چپه.
ایشالا اگه بشه همزمان توسزارین برام دربیارن

من دوتا فیبروم دارم ولی کوچیکن🥲

من فیبروم دارم

دوستم داشت تو بارداری مشکلی نداشت بچه ش

من کیست دارم

سوال های مرتبط