سرخود نده
برم هگزین برای سن کوچولوی شما مناسب نیست عزیزم بجاش ایورامی یا پدی کاف بده
دکتر دخترم براشنوشت هفته پیش ۱ونیم سی سی هر ۸ساعت
من یه بار دادم ایقد سرفه هاش شدید تر شد هم به دختر ۷ ساله ام هم به این یکی.دیگه ندادم در عوض سرفه هاش خیلی شدید نباشه پدی کاف میدم اگر شدید و حالت حساسیت کتوتیفن
معمولا2.5هس
برم هگزین خلط آورە
میگن نباید ب بچەها داد چون نمیتونن خلطشونو دفع کنن
اگە دکتر ندادە سرخود ندە عزیز
سرفه اش چجوریه
من دو نیم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.