۹ پاسخ

نه آنتی مهمه

ببخشید سلفری یعنی چی

اره میشه من ازمایش انتی ندادم فقط سلفری

آره میشه من فقط سلفری دادم

اره میشه بهترم هست

این سوال منم بود توی سن بارداری شما
دکترم گفت بعد نتیجه ان تی برات میتونم سلفری بنویسم
شاید دکتر شما متفاوت باشه

اگه خودت بخوای اره بهترم هست جنسیتم‌ مشخص میکنه هزینش بالاتره

انتی مهم تره

نه عزیزم اگه انتی بدی به نفع خودته

سوال های مرتبط

مامان مهدی و نورا مامان مهدی و نورا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری