۳ پاسخ

آزمایش ها نه ولی سونو ها رو باید بدی

دکتر من گفت سلفری بدی ازمایش انتی نیاز نیست
بعضیا سخت گیرن میگن هردو
بعضیا میگن اول آز انتی بده مشکل بود برو سلفری
خلاصه نظرات متفاوته

ازمایش سلفری که انجام میدی کامل ترینه نیازی به ازمایش ان تی و انومالی نیس ولی باید سونو ان تی و سونو انومالی بری

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد