۷ پاسخ

منم🥲🥲🥲

سلام عزیزم رفلاکس بچتون کی خوب شد

پسرت با نکسیوم بهتر شد؟

منم 😩

داروی رفلامس بدع.. غذایی ک رفلاکسش میکنه نده

قرص نکسیوم دادی؟

آخ نگو بچه منم...
علائمش تو این سن چیه؟

سوال های مرتبط

مامان 🐣🐣 ها💙 مامان 🐣🐣 ها💙 ۹ ماهگی